segunda-feira, 24 de março de 2014

My outfits - Monday

Olá! Hoje tenho para vocês outro outfit! Decidi estrear algumas roupas que comprei nos últimos dias.

Hello! Today I have for you another outfit! I  decided to debut some clothes I bought in the last days.


Estou a usar as minhas calças de ganga novas da Stradivarius com a camisola da Primark branca. Para completar o look decidi usar uma camisa verde army que adoro.

I'm wearing my new jeans from Stradivarius with a white sweater from Primark. To complete the look I decided to use a green army jacket that I love.


O cabelo liso fazia também parte do meu look hoje, mas infelizmente a chuva arruinou. Estou também a usar um colar adorável da Claire’s que diz “J’aime le chocolat” e os meus Converse All Stars pretos.


The straight hair was also part of my look today, but unfortunately the rain ruined it. I'm also wearing a lovely necklace from Claire's that says "J'aime le Chocolat" and my black Converse.



Sem comentários:

Enviar um comentário